«Ні до чого нам слухати балачки цих попов» - 17 Липня 2009 - Соціальна мобільність
Головна » 2009 » Липень » 17 » «Ні до чого нам слухати балачки цих попов»
«Ні до чого нам слухати балачки цих попов»
21:35

Соціологічний аналіз релігійності студентів навряд чи дасть правдиву картину, якщо буде спиратися тільки на самооцінку респондентів. Існує ряд інших показників, які дозволяють реально оцінити ступінь вірувань молодих людей. Це і знайомство з релігійною літературою, дотримання певних вимог, участь у богослужіннях і т.д.

По-справжньому віруючий може навряд чи вважати себе таким без знання основних постулатів віровчень, джерелом яких у нашому випадку служать Біблія та інша література релігійного характеру. Опитування показало, що повністю прочитали Біблію лише 8% опитаних, більшу частину - 26%, читали тільки деякі уривки - 50% і не читали взагалі 16%. Якщо зіставити ці результати з відповідями на питання про те, чи вважає людина себе релігійним чи ні, виявляється дуже несподівана тенденція - лише 1% респондентів, що відносять себе до релігійним людям, повністю прочитали Біблію, тобто об'єктивно є глибоко віруючими.

Що стосується читання іншої літератури на релігійну тему і перегляду релігійних передач, то опитування показало, що переважна більшість респондентів (60%) ніколи не звертаються до даних джерел інформації і лише 5% роблять це часто. Тут ми повинні визнати кілька некоректну постановку питання, торкається цю тему. Так, ми визнали можливим об'єднати і читання релігійної літератури, і перегляд релігійних телепрограм в одному питанні, порахувавши різницю між ними несуттєвим. Однак у ході інтерв'ю ряд респондентів вказали на значну відмінність між ними. Якщо до літературі деякі з респондентів все-таки час від часу звертаються, то до перегляду передач, поза залежності від відповідей на інші питання, практично всі поставилися скептично: «Ні до чого нам слухати балачки цих попов» (табл. 2.4).

Переглядів: 705 | Додав: bragvla15 | Теги: Ймовірність, витягнув, Людина | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: